sky-plasticheroes.jpg

Caribbean Water Solutions


Binnen dit project komen de volgende elementen samen:

  • terugdringen gebruik fleswater
  • promotie voorlichting / bewustwording gebruik kraanwater - fleswater - milieubelasting
  • stimulering horecabezoek / duidelijk maken kosten kraanwater
  • promotie duurzame karakter : locatie - waterbedrijf - horecabedrijven
  • genereren extra omzet op de [horeca]locatie
  • verlagen [zwerf]afval en carbon footprint 


Omschrijving : CWS


* Terugdringen gebruik fleswater

Door het aanbieden van geschikte alternatieven voor het gebruik van in plastic gebotteld drinkwater ontstaat er een bewustwording over de [on]zin hiervan. Door een duidelijk verdienmodel te koppelen aan de te leveren middelen ontstaat er voor de horeca-exploitant een financiële impuls bovenop de uitstraling van een duurzaam bedrijf en/of locatie. Binnen CWS zijn nu twee producten verkrijgbaar.

  • De stand-alone waterkoeler/carbonator = maakt van kraanwater gezuiverd en gekoeld plat en bruiswater.
  • De speciaal voor het Caribisch gebied ontwikkelde RVS themofles: the Blue Bottle


Stand-alone Waterunit cooler & carbonator en the Blue Bottle


* Stimulering [horeca] bezoek

Door het openstellen van het bedrijf/locatie als waterpunt voor het 'Gratis Drinkwater' project ontstaat er bij de potentiële bezoekers een goed-gevoel emotie en ontvangt men een de subliminale boodschap dat men hier te doen heeft met duurzame locatie met een sympathiek karakter. De Waterpoint-poster zal gebruikers van the Blue Bottle overhalen de drempel van de locatie over te gaan.   

Door het [gratis] verstrekken van een goede kwaliteit [gekoeld] kraanwater ontstaat er een extra loop naar de aangesloten [horeca] bedrijven. Hierdoor bestaat een vergrote kans op extra omzet. Klanten zijn eerder bereid iets te 'gebruiken' als er een sympathieke [gratis] service tegenover staat. 

De bedrijven tonen zich solidair met de doelstellingen van de aangesloten organisaties en tonen hun goede wil. Het worden in de ogen van de kopers betrokken/sympathieke bedrijven met oog voor hun omgeving en samenleving.

* Profileringsmogelijkheden

Naamsvermelding op waterfles
Naamsvermelding op foldermateriaal
Naamsvermelding op verkoopstand / materiaal
Naamsvermelding op website / social media
Naamsvermelding in persberichten en publiciteitsuitingen

* mediapartners

Regionale en lokale radio en televisiestations
Luchtvaartmaatschappijen [inflight magazines / algemene informatie website's]
Cruisechip rederijen [onboard entertainment systems / algemene info websites]

Binnen dit concept zoeken we samenwerking met:

  • Brancheorganisaties horeca
  • Resorts
  • Hotels
  • Restaurants
  • Cafe's
  • [Koffie]bars


Website: