sky-gratisdw.jpg

the Dutcheese : promoot het Nederlands product

Vraag/doel: profileer het Nederlands product zo breed mogelijk.

Gedurende drie jaar [ 2013 - 2014 - 2015 ] maakte the Dutcheese Nederlandse producten/merken bekend[er] bij een groter publiek. Voor sommige was dat ook echt nodig want daarvan wisten zelfs de Nederlanders niet eens dat ze hier bedacht, ontworpen en/of geproduceerd werden. Wij brachten daar verandering in! Nederland is namelijk veel meer dan kaas, tulpen en molens! Op de website staan de productverhalen in storytelling met een maximum van 300 woorden,. de slogan en een weblink naar de productpagina.

past project the Duchteese - webpage

Ons land wordt gemaakt door zijn inwoners die in het Engels Dutcheese worden genoemd. De Nederlander noemt zichzelf open en vrij terwijl buitenlanders ons eerder luidruchtig en soms zelf onbeschoft noemen. Ons beeldmerk, met het rood, wit, blauw en het lachende oranje kaaskopje geeft ons een beetje beter weer!

Gedurende de looptijd van 'the Dutcheese' werden er verschillende actie gevoerd. Zo deelde we in 2014 maar liefst vierentwintig 'the Dutcheese cadeaupakketten' uit onder de 5.000+ actieve gebruikers van de Facebookpagina. In deze mega-pakketten zaten allerlei Nederlandse producten van rookworst tot shampoo, van koekjes tot eierdopjes, van drop tot 'n Vacuvin. Elke maand zat er een hoofdprijs bij zoals een sportieve armband, vazen, Dutch ovens, tablethouders, verwenpakketten, druiven etc.

The Dutcheese - Facebook

Op de Facebookpagina werden onder de zeer actieve fan-base actiematig de producten gepromoot. Bekende merken gebruikten the Dutcheese voor het promoten van een nieuwe smaak, uitvoering of collectie. Nieuwe merken maakte gebruik van onze website en FB-pagina voor het promoten van hun product, merk of dienst.  

Link: FaceBookpagina 

past project the Dutcheese

The Dutcheese - Pinterest / Twitter

Daarnaast profileerde 'the Dutcheese' zich gedurende de actieperiode [ 2013 - 2014 - 2015 ] Pinterest en Twitter. Na het verstrekken van de actieve actieperiode is de profilering hierop gestopt.  

past project the Dutcheese

Smile and say Cheese,. Dutcheese!!

Met een brede glimlach zeggen we;  the Dutcheese! Wij toonde onze Nederlandse producten in verschillende vormen; als Dutch product, Dutch design, 100% Dutch en Dutch treat! Zo lieten wij de ware afkomst van veel mondiale producten zien,. of het nu stroopwafels, een hypermoderne iPad hoes of die oerdegelijke Hollandse fiets is! 

past project the Dutcheese

Ook voor,.

Benieuwd wat wij voor jullie merk/product/organisatie in 'n vorm als 'the Dutcheese' kunnen doen? Geïnteresseerd in wat wij ín combinatie met social media kunnen uithalen? 

Neem dan contact op via email of bel: 0654 355 000.